Na poniższych wykresach zilustrowano udział 4 największych podgrup branżowych Polskiej Klasyfikacji Działalności 2007 w sumie czterech wielkości ekonomicznych (aktywów razem, kapitałów własnych, przychodów netto oraz dodatnich wyników netto) dla największych podmiotów zarejestrowanych w rejestrze REGON i działających w branży.
Dwie największe podgrupy branżowe pod względem sumy aktywów razem tworzyły w 2010 r. największe podmioty, dla których przeważający rodzaj wykonywanej działalności w tym okresie to pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji (1,1 mld zł) oraz pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach (360,9 mln zł).
Dwie największe podgrupy branżowe pod względem sumy kapitałów własnych tworzyły w 2010 r. największe podmioty, dla których przeważający rodzaj wykonywanej działalności w tym okresie to pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji (297,7 mln zł) oraz pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach (78,9 mln zł).
Dwie największe podgrupy branżowe pod względem sumy przychodów netto tworzyły w 2010 r. największe podmioty, dla których przeważający rodzaj wykonywanej działalności w tym okresie to pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji (3,4 mld zł) oraz pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (internet) (431,5 mln zł).
Największą podgrupę branżową pod względem sumy dodatnich wyników netto tworzyły w 2010 r. największe podmioty, dla których przeważający rodzaj wykonywanej działalności w tym okresie to pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji (119,1 mln zł).
Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji (PKD 73.12.A) | 119 098 203,25 zł | 74,8% | |
---|---|---|---|
Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (internet) (PKD 73.12.C) | 2 179 305,28 zł | 1,4% | |
Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych (PKD 73.12.B) | 12 565 493,92 zł | 7,9% | |
pozostałe | 25 431 210,46 zł | 16,0% |
Na poniższych wykresach zilustrowano udział 4 największych podklas Polskiej Klasyfikacji Działalności 2007 należących do analizowanej grupy branżowej w sumie czterech wielkości ekonomicznych (aktywów razem, kapitałów własnych, przychodów netto oraz dodatnich wyników netto) dla największych podmiotów zarejestrowanych w rejestrze REGON i działających w branży.
Dwie największe podklasy PKD 2007 w branży pod względem sumy aktywów razem zgrupowanych w nich największych podmiotów tworzyły w 2010 r. podmioty, dla których przeważający rodzaj wykonywanej działalności w tym okresie to pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji (1,1 mld zł) oraz pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach (360,9 mln zł).
Dwie największe podklasy PKD 2007 w branży pod względem sumy kapitałów własnych zgrupowanych w nich największych podmiotów tworzyły w 2010 r. podmioty, dla których przeważający rodzaj wykonywanej działalności w tym okresie to pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji (297,7 mln zł) oraz pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach (78,9 mln zł).
Dwie największe podklasy PKD 2007 w branży pod względem sumy przychodów netto zgrupowanych w nich największych podmiotów tworzyły w 2010 r. podmioty, dla których przeważający rodzaj wykonywanej działalności w tym okresie to pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji (3,4 mld zł) oraz pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (internet) (431,5 mln zł).
Dwie największe podklasy PKD 2007 w branży pod względem sumy dodatnich wyników netto zgrupowanych w nich największych podmiotów tworzyły w 2010 r. podmioty, dla których przeważający rodzaj wykonywanej działalności w tym okresie to pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji (119,1 mln zł) oraz pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (internet) (27,6 mln zł).