Dane finansowe

Udział podgrup branżowych (najnowsze dostępne dane)

Na poniższych wykresach zilustrowano udział 4 największych podgrup branżowych Polskiej Klasyfikacji Działalności 2007 w sumie czterech wielkości ekonomicznych (aktywów razem, kapitałów własnych, przychodów netto oraz dodatnich wyników netto) dla największych podmiotów zarejestrowanych w rejestrze REGON i działających w branży.

Udział w sumie aktywów

Dwie największe podgrupy branżowe pod względem sumy aktywów razem tworzyły w 2010 r. największe podmioty, dla których przeważający rodzaj wykonywanej działalności w tym okresie to pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji (1,1 mld zł) oraz pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach (360,9 mln zł).

Udział w sumie kapitałów własnych

Dwie największe podgrupy branżowe pod względem sumy kapitałów własnych tworzyły w 2010 r. największe podmioty, dla których przeważający rodzaj wykonywanej działalności w tym okresie to pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji (297,7 mln zł) oraz pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach (78,9 mln zł).

Udział w sumie przychodów netto ze sprzedaży

Dwie największe podgrupy branżowe pod względem sumy przychodów netto tworzyły w 2010 r. największe podmioty, dla których przeważający rodzaj wykonywanej działalności w tym okresie to pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji (3,4 mld zł) oraz pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (internet) (431,5 mln zł).

Udział w sumie dodatnich wyników netto

Największą podgrupę branżową pod względem sumy dodatnich wyników netto tworzyły w 2010 r. największe podmioty, dla których przeważający rodzaj wykonywanej działalności w tym okresie to pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji (119,1 mln zł).

Źródło: Monitor Polski B, dane za 2010 r.

Udział podklas PKD (najnowsze dostępne dane)

Na poniższych wykresach zilustrowano udział 4 największych podklas Polskiej Klasyfikacji Działalności 2007 należących do analizowanej grupy branżowej w sumie czterech wielkości ekonomicznych (aktywów razem, kapitałów własnych, przychodów netto oraz dodatnich wyników netto) dla największych podmiotów zarejestrowanych w rejestrze REGON i działających w branży.

Udział w sumie aktywów

Dwie największe podklasy PKD 2007 w branży pod względem sumy aktywów razem zgrupowanych w nich największych podmiotów tworzyły w 2010 r. podmioty, dla których przeważający rodzaj wykonywanej działalności w tym okresie to pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji (1,1 mld zł) oraz pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach (360,9 mln zł).

Udział w sumie kapitałów własnych

Dwie największe podklasy PKD 2007 w branży pod względem sumy kapitałów własnych zgrupowanych w nich największych podmiotów tworzyły w 2010 r. podmioty, dla których przeważający rodzaj wykonywanej działalności w tym okresie to pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji (297,7 mln zł) oraz pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach (78,9 mln zł).

Udział w sumie przychodów netto ze sprzedaży

Dwie największe podklasy PKD 2007 w branży pod względem sumy przychodów netto zgrupowanych w nich największych podmiotów tworzyły w 2010 r. podmioty, dla których przeważający rodzaj wykonywanej działalności w tym okresie to pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji (3,4 mld zł) oraz pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (internet) (431,5 mln zł).

Udział w sumie dodatnich wyników netto

Dwie największe podklasy PKD 2007 w branży pod względem sumy dodatnich wyników netto zgrupowanych w nich największych podmiotów tworzyły w 2010 r. podmioty, dla których przeważający rodzaj wykonywanej działalności w tym okresie to pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji (119,1 mln zł) oraz pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (internet) (27,6 mln zł).