Poniższa tabela zawiera najważniejsze zsumowane wielkości ekonomiczne (aktywa razem, kapitały własne, przychody netto, wyniki netto) oraz uśrednione wskaźniki finansowe (ROA, ROE, ROS, DR) za 2010 rok dla największych podmiotów z branży.
Średnie ważone wskaźniki finansowe dla podgrup branżowych obliczono dzieląc przez siebie sumy odpowiednich wielkości ekonomicznych dla największych podmiotów przypisanych do tych podgrup. Oznacza to, że wpływ poszczególnych podmiotów na wartość tych wskaźników zależy wprost proporcjonalnie od skali ich działalności.
Grupowanie PKD | Suma aktywów (zł) | Suma kapitałów własnych (zł) | Suma przychodów netto ze sprzedaży (zł) | Suma wyników netto (zł) | Średni ważony ROA (%) | Średni ważony ROE (%) | Średni ważony ROS (%) | Średni ważony DR (%) |
Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach (PKD 73.12.D) | 360 898 257,51 | 78 931 342,31 | 227 584 735,49 | -38 063 858,97 | -10,6 | -48,2 | -16,7 | 78,1 |