Dane finansowe

Udział podgrup branżowych (najnowsze dostępne dane)

Na poniższych wykresach zilustrowano udział 2 największych podgrup branżowych Polskiej Klasyfikacji Działalności 2007 w sumie czterech wielkości ekonomicznych (aktywów razem, kapitałów własnych, przychodów netto oraz dodatnich wyników netto) dla największych podmiotów zarejestrowanych w rejestrze REGON i działających w branży.

Udział w sumie aktywów

Największą podgrupę branżową pod względem sumy aktywów razem tworzyły w 2010 r. największe podmioty, dla których przeważający rodzaj wykonywanej działalności w tym okresie to działalność agencji reklamowych (3,7 mld zł).

Źródło: Monitor Polski B, dane za 2010 r.

Udział w sumie kapitałów własnych

Największą podgrupę branżową pod względem sumy kapitałów własnych tworzyły w 2010 r. największe podmioty, dla których przeważający rodzaj wykonywanej działalności w tym okresie to działalność agencji reklamowych (2,1 mld zł).

Źródło: Monitor Polski B, dane za 2010 r.

Udział w sumie przychodów netto ze sprzedaży

Największą podgrupę branżową pod względem sumy przychodów netto tworzyły w 2010 r. największe podmioty, dla których przeważający rodzaj wykonywanej działalności w tym okresie to działalność agencji reklamowych (6,9 mld zł).

Źródło: Monitor Polski B, dane za 2010 r.

Udział w sumie dodatnich wyników netto

Największą podgrupę branżową pod względem sumy dodatnich wyników netto tworzyły w 2010 r. największe podmioty, dla których przeważający rodzaj wykonywanej działalności w tym okresie to działalność agencji reklamowych (246,7 mln zł).

Działalność agencji reklamowych (PKD 73.11)246 684 089,78 zł58,6%
Działalność związana z reprezentowaniem mediów (PKD 73.12)95 779 143,48 zł22,8%
pozostałe78 483 390,24 zł18,6%
Źródło: Monitor Polski B, dane za 2010 r.

Udział podklas PKD (najnowsze dostępne dane)

Na poniższych wykresach zilustrowano udział 5 największych podklas Polskiej Klasyfikacji Działalności 2007 należących do analizowanej grupy branżowej w sumie czterech wielkości ekonomicznych (aktywów razem, kapitałów własnych, przychodów netto oraz dodatnich wyników netto) dla największych podmiotów zarejestrowanych w rejestrze REGON i działających w branży.

Udział w sumie aktywów

Dwie największe podklasy PKD 2007 w branży pod względem sumy aktywów razem zgrupowanych w nich największych podmiotów tworzyły w 2010 r. podmioty, dla których przeważający rodzaj wykonywanej działalności w tym okresie to działalność agencji reklamowych (3,7 mld zł) oraz pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji (1,1 mld zł).

Udział w sumie kapitałów własnych

Dwie największe podklasy PKD 2007 w branży pod względem sumy kapitałów własnych zgrupowanych w nich największych podmiotów tworzyły w 2010 r. podmioty, dla których przeważający rodzaj wykonywanej działalności w tym okresie to działalność agencji reklamowych (2,1 mld zł) oraz pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji (297,7 mln zł).

Udział w sumie przychodów netto ze sprzedaży

Dwie największe podklasy PKD 2007 w branży pod względem sumy przychodów netto zgrupowanych w nich największych podmiotów tworzyły w 2010 r. podmioty, dla których przeważający rodzaj wykonywanej działalności w tym okresie to działalność agencji reklamowych (6,9 mld zł) oraz pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji (3,4 mld zł).

Udział w sumie dodatnich wyników netto

Dwie największe podklasy PKD 2007 w branży pod względem sumy dodatnich wyników netto zgrupowanych w nich największych podmiotów tworzyły w 2010 r. podmioty, dla których przeważający rodzaj wykonywanej działalności w tym okresie to działalność agencji reklamowych (261,7 mln zł) oraz pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji (119,1 mln zł).